Έντυπο καταγγελίας
για χαλασμένο αγαθό
Πληροφορίες Πελάτη:
Όνομα και Επώνυμο / Εταιρεία:
*
Δρόμος:
*
Ταχυδρομικός κώδικας
*
Πόλη:
*
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
*
Τηλεφωνικό νούμερο:
*
Λεπτομέρειες αγοράς:
Ημερομηνία αγοράς:
*
Αριθμός παραγγελίας:
Λεπτομέρειες καταγγελίας:
Κωδικός προϊόντος:
*
Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό του προϊόντος απευθείας στο προϊόν ή στη συσκευασία.
Λεπτομέρειες της συσκευής για την οποία προοριζόταν η αντικατάσταση:
*
Λόγος καταγγελίας (περιγραφή των ζημιών):
*
-- επιλέξτε μια επιλογή --
Η μπαταρία δεν φορτίζει στο 100%
Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι πολύ μικρή
Ο υπολογιστής δεν αναγνωρίζει την μπαταρία
Ο υπολογιστής απενεργοποιείται, παρόλο που η μπαταρία είναι φορτισμένη
Μηχανική βλάβη
Δυσλειτουργία του υπολογιστή όταν το προϊόν είναι συνδεδεμένο
Αλλα
Οι οποίες?
Απαιτώ τις ακόλουθες ενέργειες από τον πωλητή:
*
-- επιλέξτε μια επιλογή --
Επισκευή
Αντικατάσταση για νέο μοντέλο
Εκπτωση
Επιστροφή χρημάτων
* Κάνω ένα παράπονο στο πλαίσιο της ισχύουσας εγγύησης που εκδίδει ο πωλητής.
* Κάνω ένα παράπονο στο πλαίσιο της ισχύουσας εγγύησης που εκδίδει ο πωλητής.
* Έχω ενημερωθεί από τον πωλητή για τους κανόνες καταγγελίας βάσει των κανονισμών εγγύησης.
* Έχω ενημερωθεί από τον πωλητή ότι:
οι αποστολές που αποστέλλονται "με αντικαταβολή" δεν θα γίνονται δεκτές από τον πωλητή,
η εγγύηση δεν ισχύει μετά την περίοδο της εγγύησης, καθώς και ζημιές που προκύπτουν από φυσικά αίτια, όπως κεραυνοί, υπερτάσεις στο σύστημα EHV, πλημμύρες, μηχανικές και θερμικές βλάβες, χρήση ασυμβίβαστη με το εγχειρίδιο λειτουργίας, ακατάλληλη σύνδεση άλλων περιφερειακών συσκευών και αυθαίρετες μετατροπές και κατασκευαστικές αλλαγές,
ο πωλητής υποχρεούται να απαντήσει στο αναφερόμενο παράπονο εντός 14 ημερών από την αναφορά του, και αν αυτό δεν γίνει, η αξίωση του αγοραστή θεωρείται νόμιμη.
Στείλετε